lunes, 20 de diciembre de 2010

INTERVENCIÓ EN EL DESENVOLUPMENT MOTOR- activitat 3

INTERVENCIÓ EN EL DESENVOLUPMENT MOTOR:

Activitat individual (UF2):
  • 1r any: -entre el mes 3 i 5 manté el cos en posició erecta, sosté el cap durant més de 10 segons.
    - entre el mes 5 i 7 es gira tot sol passant de la posició prona a la supina i inversament.
    - entre el mes 7 i 9, deixant-lo assegut sobre una superfície llisa manté el cos dret més de 10 segons sense ajudar-se de les mans.
    - entre el mes 9 i 11 es desplaça per terra, reptant, a culades o a 4 grapes.
    - entre el mes 11 i 13 se sosté sol,dret, sense agafar-se enlloc durant més de 10 segons.

  • 2n any: - entre el mes13 i 15 camina sol, com a mínim 10 passes.
    - entre el mes 15 i 17, deixant-lo assegut a terra és capaç d'aixecar-se tot sol, sense agafar-se enlloc.
    - entre el mes 17 i 19 s'asseu sol sobre d'una cadireta sense braços.
    - entre el mes 19 i 21 impulsa amb el peu una pilota parada, sense aturar la seva marxa (xutar la pilota).
    - entre el mes 21 i 23 es gronxa sol, assegut sobre un cavallet de joguina.
    - entre el mes 23 i 25 transporta objectes voluminosos compatibles amb les seves possibilitats.
 
  • 3r anys. - entre el primer semestre (24 i 30 mesos), acciño de punxar amb el punxó sobre el paper o cartolina, sense siluetejar cap figura ni seguir cap traçat. Acció d'enfilar. Doblega papers per imitació fent un sol plec quadrat. Talla papers amb les tisores sense direccionalitat ni control dels límits ni seguint cap silueta.
    - entre el segon semestre (30 i 36 mesos), copia un cercle. Acció de cargolar. Construeix una torre de sis cubs. Acció de desembolicar , desmbolica un objecte fàcilment prensible sense estripar el paper.

23 comentarios:

  1. Hola Carlota
    pienso que la definicion que has considerado es facil para entender.Las imagenes tambien estan adecuadas para cada edad.

    ResponderEliminar
  2. hola!!!!!!!
    Crec que has sapigut extreure les coses més importants de cada etapa, també es fa molt entenedor.

    Les imatges són les adequades per cada etapa.

    ResponderEliminar
  3. Hola Carlota!!!

    M'agrada molt com has estructurat cada etapa, es molt entenedor, s'assembla molt com jo ho he fet i crec que destaques lo més important.

    ResponderEliminar
  4. Hola Carlotaaaa!!!

    M'agrada com has estructurat l'informació, crec que destaques el més important!
    Les fotografies que has utilitzat també estan molt bé. M'agrada molt sobretot la segona crec que la podriam utilizar per al grupal :)

    ResponderEliminar
  5. Holaa!
    m'agrada molt com has estructurat totes les edats!
    ya que dins de cada edat ha sposat els mesos.
    I sobres les imatges qualsevol es pot posar! :)

    ResponderEliminar
  6. Hola Carlota!!!

    M'agrada la foto del primer any...potser, haurien de ficar-la pel grupal.

    ResponderEliminar
  7. Jo posaria la informacio de la rosi quan parla del 1 any perque crec que estar molt be estructurada i resalte el més important. I la fotografia de la carlota la segona del nenet que es molt graciosa. Que opineu?

    ResponderEliminar
  8. home...trobo bona idea...si si...la foto es molt correcta...estic d'acord!!!

    ResponderEliminar
  9. Eis!! jo stic d'acord amb vosaltres!
    pero abans de tot quedaria molt be posar la introducció que havia fet la Jenny.
    que us sembla??

    ResponderEliminar
  10. Si podriem ficar la informació de la rosi, perquès es entenedora i adequada, amb la foto també estic d'acard.
    i potser, pudriem posar la introducció de la sandra o de la ely perquè són entenedores i estaria bé posar introducció.

    ResponderEliminar
  11. Jo trobo b k posem la introducció de la ely.
    i també podriem posar els videos de la rosi.

    ResponderEliminar
  12. noies...perque no fiquem la introducció de de la jeny i el segon any de la fany i alba i el 3r any de la sandra???

    ResponderEliminar
  13. Valee per mi perfecte podem posar la introduccio de la jeny i tambe la de la sandra les dues si us semble be.
    Despres el 1 any de la rosi mes els videos perque la veritat que estan molt be, la segona foto de la carlota i la primera foto de la sandra que es molt bunikaa que us semble?

    ResponderEliminar
  14. molt be...eeeii...i la foto de la nena retallant del blog de la alba...seria molt adient..no??

    ResponderEliminar
  15. la foto de la alba de la nena que retalle?? es molt chula la posem?

    ResponderEliminar
  16. aa pues sii a mi m'agrada molt la meva foto!!
    la posem o quee?

    ResponderEliminar
  17. posem la introducció de la ely i la foto de la nena que ratlle i els videos de la rosi, per mi perfecte, hem semble adequat.

    ResponderEliminar
  18. havere aixi posem la 1 foto de la sandra que es molt bunika i el ke parle dels 24 als 36 mesos xk destaque el mes interessant, de la carlota la 2 foto que tambe ens ha agradat molt de la alba la foto de la nena que retalle que es molt divertida, de la rosi els videos perque son molt adecuats i la informacio del 1 any, ami personalment m'agrada fa un resum del que crec que es mes important, de la jenny la introduccio tambe em dit de psoarla ja que esta molt be i de mi la informacio dels 2 anys i la foto del nen amb el tricicle que heu dit que us agrada veritat?

    ResponderEliminar
  19. dacord, per mi perfecte, estic d'acord amb tota la informació i les imatges i tot. :)

    ResponderEliminar
  20. Jo penso que d'aquesta manera ens pot quedar molt be...clar, entenedor...i a més, a més...m'encanten les fotos...son genials!!!

    ResponderEliminar
  21. Exacte estefaniaa! jeje
    doncs això! ho posem!!
    perque mes o menys lo que hem posat es adquat.

    ResponderEliminar